Da Punk

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

17

Av Da Punk - 8 december 2012 00:16

Yello!


Så kanske ska börja med att uppdatera vad som hände igår. Det var i alla fall inte en bra dag. Typ allt var mer eller mindre skit. Det började med att jag vaknade klockan tjugo i 5 och var rätt pigg, sedan somnade jag och när alarmet ringde var jag så förbannat trött att det nästan inte var sant. Det hjälpte ju inte att jag hade gått upp en kvart tidigare för att titta på julkalendern som jag trodde började kvart i sju, när den egentligen började kvart över.  Dessutom hade jag gått upp en timme tidigare för att åka med samma buss som Malin, så var hon sjuk -.-’’ *Suck* Det positiva med det var att jag fick spendera mer tid med Rasmus, men hus 3 skrämmer mig ändå >3< Sen träffade jag Julia när hon var på väg in *Tack och lov för det*

Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer av vad jag gjorde på dagen, mer än att vi hade engelska och att Rasmus och KG gick till Rosenfred då för dem trodde vi var där O.O… Vilket vi inte var…

 Så träffade inte Rasmus så mycket som jag skulle ha velat igår, och han skulle ha följt med mig hem om någon hade kunnat hämta honom, men det var det ingen som kunde.

Och vi hade mönsterkonstruktions’’prov’’ igår, vilket jag tror gick rätt bra för mig, hoppas jag i alla fall.

Efter skolan så träffade jag Emma och gav henne piercingarna som hon beställt. En av mina har redan gått sönder O.O Hatar det eftersom den var så söt D:

Men jag träffade även Johanna Nilsson och Pernilla vid stationen, så det var jag, Julia, Rasmus och Pernilla som åkte samma buss :’D Oh the joy!

Men när jag kom hem så var i alla fall mormor hemma hos oss

Stallet gjordes också, och det var VÄLDIGT trevligt att ha Malin och Julia med nere i stallet, för dem mockade Rutins box åt mig xD

Och i natt så skypade jag och Rasmus tills jag vaknade vid tjugo i 5 och inte kunde somna om så jag lade på.


Fast idag var lite bättre än igår. Har träffat Rasmus, jobbat på lektionerna och är klar med min engelska redovisningen som jag ska presentera på onsdag eller torsdag, bokrecensionen är snart klar och jag har jobbat en bit i matten.

Och jag slapp idrotten för att jag har haft så jävla ont i magen hela dagen idag och igår, så jag fick gå. Nu sitter jag på Veras Café och har ätit en kaka och håller på att dricka en fanta. Det var inte vad jag behövde, men det var gott ändå x)) Lite kallt, men gott. Väntar på att Sandra min man ska komma, har redan väntat sedan klockan var typ 2, och hon kommer till stan halv 4… xD Känner mig så nyttig. Kan inte gå för att jag får skoskav av skorna som jag lånade av mamma för att ha någonting varmt om fötterna… Har gått i strumpor hela dagen för att slippa skorna.


Ska ”gå” och göra lite läxor nu, sluta skriva och göra läxor… Mmm… eller hur xD

Kraaam <3

//Punkis


 

I look so fucking happy xD


^

I

I

I

Skrevs klockan 14.50

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Da Punk - 22 februari 2014 22:59

Yello!   Vi fick en uppgift i skolan. Från början var den enkel: Hämta inspiration från ett par skor. Sen utvecklades den till: Hämta inspiration från ett par skor och gör outfitten till en musikal-karaktär. Öömmm... okej? När musikaldelen kom tä...

Av Da Punk - 16 januari 2014 06:58

Yello! Hör och häpna! När vi tog bort Svenne så sa min pappa att vi aldrig skulle ha en till katt så länge som vi bodde i vårat hus, men strax innan vi åkte till Thailand började jag berätta om bobcats för mamma och pappa och sa hela tiden att jag...

Av Da Punk - 13 januari 2014 08:12

Yello!   Idag är sista dagen i Thailand för den här gången, och idag/natt har Victor, Mormor och Pappa varit dåliga i magen och de två första har spytt. Mmm, perfect. Och jag var dålig hela dagen igår och fick bara i mig vattenmelon och vatten. D...

Av Da Punk - 8 januari 2014 15:57

Yello!   Inser att jag borde försöka blogga igen, det är ju rätt roligt även om jag inte vet vilka människor som någonsin är intresserade av mitt liv, men ändå. Men jag ville faktiskt prata om det farsinerande faktum att jag har över 130 premur...

Av Da Punk - 7 november 2013 06:51

Nu kan man börja förvänta sig att se älgar varje gång man åker till skolan :D den första har jag redan sett :D...

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards