Da Punk

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Da Punk - 16 december 2012 16:56


Är kär i den här låten just nu :'D

Kände mig väldigt conected med den igår natt.

Hade rött läpstift på mig och log inte precis


Och nu står min pappa och säger att det låter först lite som Darin och sedan Justin Bever.... Jag är typ väldigt fruktansvärt nära att strypa dig just nu >.> Bara så du vet


Ska gå, för att jag inte har nått mer att skriva...

Lyssna på ''Ghost Town - Game Freak'' också, skitbra <3

//Punkis


     

Av Da Punk - 16 december 2012 04:59

Jag var inte inne då!!! O.O

Kan ju för fan inte somna nu när jag stått och svättat bort allt smink och föreställt mig alla möjliga monster stående bakom mig D: Fan ta mig och min fantasi ibland! Önskar någon kunde sova hos mig också, då skulle jag inte bli uppäten ensam, men Izor bestämde sig för att sova inne hos pappa och Rasmus är hos några kompisar på ett lan, eller vad dem nu gjorde.... Lol, så duktig jag e som vet vad han håller på med xD

Hoppas bara kudden kan varna mig för monster D:


Och gjorde en snabb video när jag hade lite kul med kameran och mitt smink... skulle nog faktiskt kunna gå så till skolan, fast inte läppstiftet, det är nackdelen med pojkvän <3 Inte för att jag direkt har någonting emot det <3 Skulle inte byta Rasmus mot allt läppstift i världen <3


Men här är videon


 

Hoppas bara rösterna har tystnat när jag ska sova... om ett tag, är inte trött än...


God natt... Eller morgon x))

Kram <3

//Punkis






VILL INTE DÖ AV SKRÄCK!!!!! HELP ME D'':

Av Da Punk - 16 december 2012 01:41

För alla er som också är uppe för sent:

Jag tror jag ska testa att sminka mig nu, vilket ska bli kul :)


Till alla er som ser det här i morgon bitti/lunch/eftermiddag/kväll/natt:

Vet du nått kul förslag på en sminkning jag kan göra? Eller inspiration, eller bara någonting? -.-'' Desperat


VAD E DET FÖR SJUK FILM JAG KOLLAR PÅ???!!!!!!!!! D:

Han e på ett knäppt mentalsjukhus D:

Av Da Punk - 16 december 2012 01:07

Yello!


Har egentligen ingenting kul att säga, men idag köpte jag julklapp till mamma xD Pappa också x''D Jag älskar för fan min pappa, han är så jäkla underbar xD Jag och Victor får skaffa oss riktigt bra hörlurar tills vi åker till Thailand xD Ska inte säga någonting, men ändå xD

Idag har jag iallafall tittat på massor av filmer, någon med Adam Sandler som ''gifte'' sig med en annan man dom var hans kompis, den var skitbra. Jag såg en Eddie Murphy film där han är en tjock fortskare/lärare och kommer på hur man kan förändra sitt dna så att man blir smal, den var också skitkonstig men skitbra. Sen var det en film om någon Hollywool skådespelare som gick med i armén, väldigt bra. Och nu tittar jag på en film som handlar om nån kille som hade sex med sin syster utan att veta om att hon var hans syster och nu är han en sexbrotsling... Den heter Skojar du, eller? Och det är den ända filmen jag vet namnet på xD

Han blev just kidnappad O.O''''' Weiiird

Tidigare idag var jag ute med hunden, fixade hästarna, lade fram lite thailandskläder och lagade pizza... Det var vad jag gjorde idag xD Intressan va? Eller inte xD

Skypade med Julia innan, och nu är Rasmus i bilden <3

       


Lite bilder jag redigerade nyss, inte mycket för världen, men dem är söta <3


Ska fortsätta se min film nu, och stanna uppe ett bra tag till :D

Puss på er <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards