Da Punk

Alla inlägg under mars 2013

Av Da Punk - 30 mars 2013 20:46

Nu e jag här igen

*Suck*

Hehehe >:3


Men jag kom på att ingen av er såg mina space-naglar. Nu är dem vita, men jag ÄLSKADE dem naglarna :'D


   

Den översta bilden är bäst, men dem får duga


Pözz, på riktigt den här gången

//Punkis


Av Da Punk - 30 mars 2013 20:13

Helluw


Nu e jag här igen och stör. Tänkte att nu när jag har varit ute och tagit några riktigt bra bilder är det dags för att uppdatera bloggen lite.

Hoppas att det kommer uppskattas av de få människor som fortfarande tittar här xD

EGENTLIGEN orkar jag inte skriva vad som har hänt... För ingenting har egentligen hänt. Mitt nya hår finns redan uppdaterat, och jag har väll inte förändrats så mycket... Tror jag.

Har fortfarande kul på Textildesign, vi ritade våra första byxor i torsdags precis innan lovet(Yeey, det är lov nu :'D).

Och en sista sak innan jag visar lite kuliga bilder :3

Jag och Rasmus har varit tillsammans i 5 månader  Känns som för evigt samtidigt som det var igår

 

 

Var hälsad Utomjording

             

Huh?

 

 

Jag har den coolaste teddybjörnen i världen. Kommer någon ihåg när jag öppnade mina paket från Rasmus i julas och fick det här? När han inte sover hos mig gör nallen det

 

Ska redigera bloggen lite nu

Pöz

//Punkis

 

Av Da Punk - 19 mars 2013 06:20

Det kanske är dags för en liten uppdatering? Eller vad säger ni?

Det är 25 minuter kvar tills bussen går, och jag tänkte skriva lite snabbt.

Framför allt vill jag berätta att jag har klippt mig :'D Det är så snyggt <3

   

Nöffff vad jag älskar den <3


Har varit i Göteborg(Samtidigt som jag klipte mig) och köpte lite grejer, men det är ingenting jag har på bild, så, sorry <3


 

Fast jag var i kungsmässan för ett bra tag sedan, och då köpte jag det här halsbandet på Glitter, det är så sjukt gulligt. Ända problemet är att rosetten lossnade, så jag måste limma fast den igen -3-

 

m&m's är gott :3

a little bowl of happieness <3


Nu är det 18 minuter kvar tills bussen går.

Pöss på alla <3

//Punkis


Av Da Punk - 5 mars 2013 22:07

Så nu sitter man här och gråter för att en serie är slut. kalla mig nörd, fangirl eller vad fan du vill, jag tar det som en komplimang.

Såg det sista House avsnittet, och dem pratade bara, och jag bara grät och det var förkrossande hjärtskärande.

Jag kan inte förklara för någon som aldrig gråtit för att en serie är slut hur fruktansvärt det är att veta att nästa vecka, under den tiden kommer det inte komma något nytt avsnitt, aldrig någonsin.

8 sesonger och 177 episoder

Jag kommer se hela serien från början till slut på samma sätt som jag ser om och om och om och om och om igen på Harry Potter.

Ska försöka sova nu, och leta upp förra House avsnittet så jag kan se det imorgon, när jag kommer hem... Jag kommer att gråta, igen.


God natt

Ses någon gång

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards