Da Punk

Alla inlägg under mars 2012

...

Av Da Punk - 31 mars 2012 11:01

Jag får visst inte ha något privatliv alls...

Av Da Punk - 30 mars 2012 22:01

Hejjsan hoppsan <3



Redigerar 2-3 makeupvids, men tror bara jag ska göra två ;)) En blev så fail att de e pinsamt xD But enywayyys ^^ Juuuust a fun thing ;)) Det tar lång tid för mig att redigera mina videos.... Ja e slooow, men vem visste inte det? <3


E nästan klar med engelska talet som jag började på ida :3 Känner mig cool xD


Kommer inte på så mycket mer... Jag SKA vinna auktionen på tradera och jag vann över världens skithäst ida. Han ska lära sig att man inte knuffar undan folk för att komma in i boxen.


puss puss och godnatt <3















När jag blir känd designer ska jag vara me i Let's Dance   

Av Da Punk - 28 mars 2012 17:14

Måste bara säga en sak, för de va helt skjukt xD

När ja släppte ut våran hund(   ) för att han äntligen skulle få kissa, vägrade han gå långt utan mig *Sjukt irriterad*. Sååå va gör man? Jo man ställer sig vid trädet, pekar på trädet och säger ''Kissa på trädet''. Och vet ni vad hunden gör? Jo, han går faktiskt och kissar på trädet xD Ja höll på att kissa på mig xD Så ja gjorde så på de 4 träd vi har i trädgården, och han kissade på allihopa xD Det va skitkul, faktiskt xD

Av Da Punk - 28 mars 2012 15:20

Hejjsan <3


Vad gör man när man e ensam hemma och sjuk? Joo, man bakar sina första, gignormous, epic failade havreflarn xD Kom ihåg, försök inte göra alla på en plåt xD


 

Lyckad dag idag ;P Jaja, ska till skolan imon, sååå.... jaja, man får väll krya på sig lite då ;)



Pöss pöss så ses vi snart ;)) Ja kmr snart att lägga upp en ny video med mig sminka mig xD <3

Av Da Punk - 23 mars 2012 17:19

sååå, jag lägger upp den nu så att det e gjort ;P



jag vet att jag ser lite muff ut, men tröjan hatade mig -.-'' men jag gillade den sminkningen starkt, och JA jag pratar på engelska ;D


enyoy <3 

Av Da Punk - 23 mars 2012 16:52

Jahapp...


Då har man testat det också... INTE kul   Tycker lite synd om busschauffören som fick köra tillbaka till endstationen när han var nästan tillbaka... Fast det va mest synd om mig ändå xD Fast det var skitpinsamt att gå fram och fråga ''ursäkta, men har vi varit i Karl Gustav?'' Va skitdarrig på vägen hem... INTE kul.

Men då har man ju testat det också, fast ska DEFENITIVT INTE testa det igen   Rekomenderar inte någon att göra det...


puss puss och godnatt, jag ska ner till stallet och mocka nu... Skitkul....

Av Da Punk - 22 mars 2012 13:06

Jahapp, då va man påväg hem från skidresan då. Det har varit så KUL. Jag älskar after ski <3 Pappa och jag buggade, pappa med pjexor. Jag har dessutom sminkat två killar, och det var sjukt kul xD Ska nog lägga upp en bild på snyggingarna sedan.

And yesturday I went crazy xD Jag tror det berodde på monstern jag drack, men att det kan sitta i i närmare 6 timmar har jag lite svårt att tro... ?? Emma o jag kom på massvis med parodier på 'En sockerbagare'

En väldtältsman

han bor i staden

och våldtar småbarn

mest hela dagen

Han våltar stora

han våldtar små

han våldtar sånna med finnar på

Och i hans fönster hänger lilla Moa

och lilla mamma

och lilla sanna

och är du snäller så kan du fååå

men är du stygger så får du två


xD Och parodier på den xD Du vill iiinte höra.... eller vill du?? xD


Jag och Jennifer cp:ade sönder den tredje natten... Vi sprang runt huset i pyamas och skrattade i nästan 2 timmar åt ingenting... Vi va galna och heeelt crazy xD

Och självklart dansade jag sönder igår, jag och Emma buggade, dansade foxtrot och vals. Jag dansade med typ hälften av klassen och försökte lära dem foxtrot... Jag e den ända som kan dansa foxtrot xD


Puss och kram, och glöm inte, lee <3


P.S ska sitta på bussen i en halv evighet till... Sen till 9:ornas dans :D

Av Da Punk - 18 mars 2012 07:33

Tjolahopp!


Nu sitter jag på bussen påväg till stöten <3 Emma sitter bredvid mig och Jennifer(Hon som färga mitt hår) sitter på andra sidan gången <3 Min pappa sitter på säkert avstånd, på andra sidan gången en red framför mig xD

 

Åhh, vi e så söta <3

 

Älskar er oxå <3

 

Grimageeeeeeeeeerr xD <3


Nu ska vi ha skitkul hela vägen i 8 timmar... ja kmr dö om 2 xD Gick upp kl 5 ida för att vi skulle åka kl 6... Jag kmr va såååå slut, speciellt eftersom jag glömde mina monsters och power king   Fuk. That. Bitch!

Jaja, får väll försöka överleva xD Ska föresten lägga upp en sminkvideooo ida <3 på engelska då, men iaf <3


pöss pöss så ses vi någon gång <3

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards