Da Punk

Alla inlägg under mars 2012

Av Da Punk - 17 mars 2012 13:57

Hajjsan!


Imorgon åker min klass på skidresa, and I'm so exited <3 Och när vi kommer hem ska vi direkt till 9:ornas dans, and Imma gonna look so hot xD Vi ska dansa bugg, vals och antagligen foxtrot, och jag har nog lärt mig foxtrotsteget rätt... tror jag xD Och självklart har min pappa lovat ut sig som min danspartner under skidresan xD Ja e faktiskt glad att han ska me <3 jajaja, de finns internet på bussen, så jag kommer antagligen skriva då också


Och mitt hår är Rozza <3 Eller hälften iallafall <3 TAAAACK Jennifer <3<3<3

Och det är ROZZA :D Jag har för övrigt lösögonfransar på mig på bilderna, de va askul att sätta på dem xD Ska ha det på 9:ornas dans, hoppas bara jag kan sätta fast dem i bussen xD

     

Aint I'm pretty? xD


Pöss Pöss på er <3 Ses imon hoppas ja

Av Da Punk - 15 mars 2012 14:55

Tjolahopp!


Ida ska mitt hår bli rosa ^^ Jennifer ska färga det. <3 u dude <3

Kommer lägga upp bild på det sen


puss puss <3


Fick föresten MVG på mina svenska nationella prov som jag gjort <3

Av Da Punk - 13 mars 2012 16:17

hejsan <3


Såå... då sitter man och rollar/redigerar videos istället för att plugga som en galning till nationella i NO som vi har imon... Fuuuuuuuu... Vi har pratat om biologi(Som är ämnet i NA provet) i fyra veckor... That's it... Men jag SKA klara det! Har bestämt det och då kommer det att ske, bara så ni vet xD.

Och jag bara älskar Bandit Rock <3 Bästa radiostationen evur <3

Har föresten gjort klart en video, ska lägga upp den imon eller nått.. hahah xD


Och imon ska man me Emma till stan, och på torsdag ska Jennifer hem till mig så ska hon färga mitt hår <3 Muchas gracias <3


Jaja, önska mig lycka till <3

Kram kram och puss puss på er <3

Av Da Punk - 9 mars 2012 12:22

Hej Hej <3


Ikväll ska man till Johanna på tjejkväll, och sedan sova över hos henne. Fast först ska man mocka hos hästarna och sedan bär det av till Ge-Kås. Jag har en hel lång lista på saker, men det är tack och lov mest smink saker xD Behöver färgade eyeliners <3 Och röd ögonskugga, men det har de väll inte kan man väll tro. Fast det gör inte miig nått :D

Jag längtar till helgen, för då ska jag färga mitt underhår rosa <3 Ni ska få se när jag har gjort det.


pöss pöss på er o ha de bra till nästa gång <3

Av Da Punk - 8 mars 2012 20:09

Nu har man en blogg då xD


Det kommer nog ta ett litet tag innan jag får ordning på det här, men jag ska se till att få ordning på det xP  Så, no worries

Har inte så mycket mer att säga, så baii... Cp tråkit första inlägg, men who cares? xD


Och innan ni börjar fråga så tänkte jag berätta VARFÖR jag kallar mig för Da Punk <3

För 1-2 år hittade jag på en sk. fursona. En fursona är dig i djurform, altså hade jag en varg som ja kallade för Da Punk då hon var en liten cooling <3. Jag vet inte hur jag kom på namnet Da Punk, men de gjorde ja ;P. Och för ett halvår sedan eller nått började jag kalla mig själv för Da Punk på internet. Så där har du svaret.



Pöss Pöss på er alla härliga människor <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards