Da Punk

Alla inlägg under maj 2012

Av Da Punk - 31 maj 2012 17:49

Shit-list


3. Långsamhet

2. Huvudvärk

1. Skolbussar som inte kommer när dem ska komma!!!!



Goodie-list


3. Tandemcycklar

2. Project Runway

1. BANDIT ROCK!!!!!!! <3



Kom på att jag inte gjorde den förra veckan(Ingen dator, men jag ska inte skylla ifrån mig) så förlåt, men jag ska försöka skärpa mig


Två inlägg på en dag, hade ni inte förväntat er va? ;D


Puss <3

Av Da Punk - 31 maj 2012 17:14

Hejjsan!! <3


Vet ni? När man är så trött att man inte märker att det är reklam på tv, då e man fan trött xD För det var vad som hände mig alldeles nyss.



Funderar på att byta frisyr....


  Tänkte att jag skulle kunna raka en rektangel där, vad tror ni? :)

Ähh, alla kommer väll säga att jag är en idiot och att jag aldrig borde göra det, men so what, ja vill veta.


O idag när vi cycklade gick det faktiskt BRA, det är helt sjukt. FAAAAAST, jag har sjukt ont i rumpan xD Och att behöva cyckla på Johannas jävla skit cyckel(Inget illa menat Johanna <3) gjorde inte saken bättre.... Skit sak samma ^w^


Jag vill sova, men jag har sååååå mycket o göra... Ska laga mat, fixa hästarna, rensa jordgubbar, ta emot Eva och Håkan, städa rummet osv, osv, osv....


Jaja, baiiii, love ya <33

Av Da Punk - 30 maj 2012 22:58

Halloj alla ni på andra sidan skärmen!!! :D


   

Who Needs A Boyfriend When You Have, A Cuddly Toy?! <3


Såååååå

Imorgon ska ja och Emma köra Vidhöge klassikern... På en tandem.... I 4,4 mil.... Utan träning.... Vi kommer dö xD

Fast vi har båda monster att trösta oss med xD Och vi har redan bestämt att vi ska gå i alla uppförsbackar, och ta det svinigt lugnt i nerförsbackarna x3

Vi kommer såååååå dö xD

Trevligt att lära känna er <3


jaja, puss puss och sov gott <3

Av Da Punk - 22 maj 2012 19:13

Av Da Punk - 19 maj 2012 22:38

Hejjsan :D


Fem saker att hata vs älska Göteborg


Hata:

1. De e så förbannat stort

2. Alla människor

3. Trängseln

4. Ombyggnader

5. Avgaserna


Älska:

1. Alla affärer finns

2. Du kommer aldrig träffa människorna igen

3. Alla mysiga fik

4. Liseberg

5. Spännande utflykt


Ja hade lite tråkigt xD


Men iaf. Back to bissniss.

Vad köpte jag i Göteborg?

Det blev faktiskt mer än en penna :D För det första fick jag två tröjor av mamma(Dem e SÅÅÅÅÅ söta :D) Den första är en utan axelband. Vit, supersöt och rätt enkel. Jag ska antagligen ha den på skolavslutningen. Den andra tröjan är ett vitt spetslinne som jag antagligen ska ha på Åkulla festen/9:ornas avslutningsfest. Sedan fick jag sötaste halsbandet någonsin. Ett peace märke med turkosa och aprikosfärgade dekorationer, och till det fick jag ett par skitsöta fjäderörhängen. TACK MAMMA :D <3 <3 <3 Sedan köpte jag själv tre pennor, en 8B och två svarta färgpennor. På samma ställe inhandlade jag även ett litet skissblock med hårda pärmar <3

Det var nog allt jag ville ha sagt ^^Ska fortsätta titta på Hitta Nemo nu x'D Se om jag hittar fler liknande karaktärer xD


Puss och kram så ses vi snart <3

Av Da Punk - 19 maj 2012 00:18

Hallå där kött och blåbär!



Tittar på Hitta Nemo just nu... Och jag insåg att vissa karaktärer i filmen liknar vissa människor jag känner xD


Manet pappan och dottern: Jag och pappa

Bubblan: Jennifer

Räkan(Den franska): Nana

Svartvita fisken i akvariet: Matilda eller Emma

Doris: Johanna

Bruce: Farfar


Jag tyckte de passa ganska bra xD


Natti natti <3 De här var bara en kort, ja skriver mer imon <3

Av Da Punk - 17 maj 2012 22:17

Heeeeej!


Då har det kommit en ny häst till stallet. Det är en avdankad travare som antagligen kommer vara rätt lik Yinnie(En häst som flyttat från stallet). Han heter Valle tror jag, och för de få som bor där jag bor och som faktiskt läser detta var det Ulles häst... Eller är antagligen fortfarande, bara det att Frida tar hand om den xD TROR iallafall att Frida lånar den... Camilla sa att hon önskade att Frida hade råd att köpa den.

ENYWHO

Jag tycker att det är fruktansvärt frustrerande när människor som är så fruktansvärt okunniga skaffar hästar. Och jag pratar inte om Frida, utan om Camilla. Hon vågar inte ens kratsa Rasmus bakhovar... Och första gången vi skulle rida tillsammans så spände hon stroppen i fel 'öljett'(Vet inte vad den delen på sadeljorden heter)... Lyckat.

Och alla fyra står inte i samma hage enns... Känns så fel >.>


Och imorgon ska vi åka till Göteborg :D Fast det ända jag faktiskt ska ha är en penna x''D Hur lyckat låter inte det? Vi åker i en timme för att jag ska kunna köpa en penna xD Nej men jag ska leta kläder till skolavslutningen och eventuellt Åkulla dansen... Hoppas mamma betalar xD I'm broke... Och hon satte faktiskt bara över 200 sist.... Jag som tyckte det var jobbigt att klara sig på 400 i månaden...


Jaja, jag hade lite tråkigt tidigare idag, så ni får några ego piccs från mig <3

Puss puss så ses vi snart <3

P.S hoppas ni sett mina två senaste videos? Speciellt den med dinosarie/monster ljuden xD D.S

P.P.S Mamma sitter och skriker åt hockeyn.... o.O''' D.D.S


           

Av Da Punk - 17 maj 2012 00:56

Hejjsan :D


Tänkte visa er hur det gick till när vår kära Jennifer spillde ut en fjärdedel av hårfärgen... På mig och bänken...

Lyssna på dinosarieljuden x''''''''''''''D Jag skrattar fan ihjäl mig x''''''''''D



Lämna gjrna en komentar om hur mycket ni skrattade <3


Bai bai, ska nog titta på en film nu... eller nått :D

 

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards