Da Punk

Alla inlägg under maj 2013

Av Da Punk - 31 maj 2013 06:50

Nu är vår ford borta. Puts veck. Det är sorgligt, för ja kommer inte ihåg hur det var när vi inte hade den... Och så igår körde vi den till skroten, det var det sista jag såg av vår gamla ford wingstar. Det är lustigt, för jag kommer ihåg när vi var i Dannmark för en massa år sedan och när vi skulle äta lunch så fällde vi ner alla säten och satte oss på dem, så satt vi där och åt kall kyckling, nachos och potatissallad. Det var vid någon strand som jag inte kommer ihåg så mycket från mer än att det var VÄLDIGT stenigt och att jag och mamma plockade på oss miljarder av hjärtformade stenar. Många fina minnen från den bilen :') kommer sakna den.

Av Da Punk - 23 maj 2013 23:17

Yello!


Tänkte bara berätta att idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år x) Och det är 3 veckor kvar tills det är skolavslutning :D

OCH(and this is BIG) igår hade jag och Rasmus 7 månader tillsammans :O Det är typ... LÄÄÄNGE <3

Love it <3


Har börjat rolla igen :'D Så kul :D


Ska sova nu, men vill inte, tror monstern sitter i än xD

Puss <3

//Punkis


Av Da Punk - 20 maj 2013 16:02

Yello!


Asså det finns världens gulligaste tant här i Karl Gustav. Hon kommer varenda vår och frågar om hon får plocka nässlor. Jag har inte en SUSNING om vad hon gör med dem, men det är så gulligt när hon kommer och frågar om hon får plocka nässlor. Vi säger alltid att hon får, men det är så gulligt.


Det var bara det jag vill säga x))

Kram på er <3

//Punkis


Av Da Punk - 19 maj 2013 21:19

Lyckan som uppstår när man öppnar ett nytt skissblock och ritar den första bilden fick jag inte känna idag... Men nära nog xD Jag skissade slut på mitt skissblock och bestämde mig för att fortsätta på ett gammalt som jag inte ritat klart. Av den enkla annledningen att jag är så förtjust i själva blocket att jag inte vill ta slut på det xD Det är formatet jag älskar.

Det är samma märke som dem som man köper på ge-kås, men det här är 3dubbelt så tjockt och har spiralen i sidan. Det är någonting jag älskar. När skissblock har spiralen i sidan istället för överst :'D Kärlek <3

 

Enklare att visa än att försöka förklara xD


Måste plocka mina ögonbryn -.- men jag orkar aldrig göra det när jag är sjuk e3e


Ska fortsätta göra inget nu

Puss <3

//Punkis


Av Da Punk - 19 maj 2013 00:42

Såå...


Precis när jag trodde att jag skulle bli bra inom ett ögonblick så blev det värre.Verkligen bokstavligt talat.

I fredags när ja var i skolan verkade allt helt okej med min sjuka, men så vaknade jag igår morse, verkligen smärtsamt tidigt, och det kändes som att jag avalt två dussin rakblad samtidigt och sedan gurglat med saltpetersyra. Och så hostade jag tills att jag nästan spydde. Det var fanemej ett under att Rasmus inte vaknade :O Fast mamma vaknade och hjälpte mig på det sätt som en mamma hjälper sitt sjuka barn.

Halv 8 vaknade jag igen, och det kändes nästan exakt likadant, bara att jag inte hostade riktigt lika mycket, och då hade jag även fått ont i magen. När jag vaknade igen var klockan halv 12 och samma fruktansvärda halsont höll på att bli värre, men jag hann ta en tablett innan det blev olidligt. Vid det här laget kändes det som om den livbåt som finns på flygplan, bepansrad med miljoner häftstift hade blivit uppblåst i min hals. Det är hämskt. Jag kan inte beskriva hur ont det gör, jag har dessuton tappat rösten och kan knappt prata utan att svimma av smärta. Att svälja är nog det värsta.

Det här är första gången jag önskar att starkare smärtstillande medel var lika vanliga i hem som Alvedon, eller lugnande. Morfin hade nog passat mig rätt bra nu. Det är jobbigt att försöka sova, men det är värre att vakna. Och jag är sååå trött   


Ska trots smärtan försöka sova nu

bai

//Punkis


Av Da Punk - 17 maj 2013 22:55

Yello!


Känner mig rätt duktig, för när jag varit hemma ett bra tag  så bestämde jag mig för att sy klart min lilla ryggsäck. Klart att maskinen krånglade, men tillslut gjorde den som jag ville :D Resultatet blev en söt liten A4 ryggsäck med en robot på.


Front:

 

Back:

   


Dessutom lagade jag Rasmus byxer som jag lovat göra i flera veckor nu :D

 

Tadaa


Och allt detta trots att jag är sjuk med öroninflammation och(Kanske) början till bihåleinflammation -.- Yeey, älskar den här veckan -3-


Ska sova nu

Så puss på er alla <3

//Punkis


Av Da Punk - 6 maj 2013 10:22

Yellow!


Hade den här sminkningen i skolan... Har... Är i skolan just nu :D

Väntar på att Monika ska hjälpa mig så jag kan fortsätta på min skjorta :D



Låtar:

Attitude - Guns n Roses
You Could Be Mine - Guns n Roses


Ses snart igen, fler videos på väg :D <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards