Da Punk

Alla inlägg under december 2012

Av Da Punk - 30 december 2012 18:13

Nä, inte visste du/ni att när jag blir för stressad och nästan får panik så börjar jag trumma med mina fingrar mot nyckelbenet. Så snabbt jag bara kan i en rytm som ibland är rytmisk och andra gånger bara trummar på. Inte visste du heller att när det blir fullt med människor runt omkring mig och jag hamnar i en folksamling får jag panik och stäler mig på tå så att ingen ska sparka på mina hälsenor.

Därför är det jobbigt att gå på dem stora nattmarknadena när det är så trångt som det var idag.

Det var fruktansvärt.

Jag hade panik hela tiden, och mitt humör bara sjönk i takt med människorna som passerade mig.

Jag fick ingen ro

Och nästan hela tiden trummade mina fingrar mot nyckelbenet.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Det är hela 3 veckor kvar, och jag vet inte om jag står ut...

Av Da Punk - 25 december 2012 17:30

Nu har jag landat :D


Tidsindtällt igen :D Fan va gött det är. Jag har antagligen inte ätit någonting på 10 timmar nu, och bara sovit. Nästan i alla fall


Nu ska man bara sitta i en taxi i 3 timmar, sedan är man framme vid le hus <3


Det är så varmt o skönt här, inte behöver man frysa i alla fall.


Da Thailand!

Av Da Punk - 25 december 2012 01:00

Nu e man halvvägs då... Eller ja, typ i alla fall xD

Av Da Punk - 24 december 2012 19:30

Tidsinställt inlägg yao!! :D


Nu sitter jag på planet till varma underbara Thailand. ÄNTLIGEN slipper man frysa så fort man vaknar och kastar av sig täcket <3


Nackdelen är väll att jag saknar alla textilare och Rasmus <3 Och alla andra goa personer som jag inte kommer träffa det här lovet <3



PiPi Da Punk,

Of to Thailand!

Av Da Punk - 24 december 2012 00:20

Måste seriöst ha den här tröjan O.O Så jävla cool! Berätta för mig om du ser den någonstans, kommer älska dig för evigt i så fall :D    

Av Da Punk - 23 december 2012 14:12


 
 

Av Da Punk - 22 december 2012 22:14

Yellow!!


Så idag var sista gången jag fick se Rasmus live på fyra veckor :( Vi kommer väll båda att lida av brist på varandra när två veckor har gått. Kan inte säga jätte mycket. Vi har varit skitslöa hela tiden sedan vi kom hem från stan. Jag handlade så mycket julklappar att jag är luspank nu xD Men min familj är värda det <3 Och Rasmus, men han var kanske inte den det sved mest om <3

Och jag fick öppna en av Rasmus julklappar idag, och vet ni vad han hade köpt? Min underbara, fantastiska, unika pojke köpte mig en drömfångare   Den är svart med ljusbruna fjädrar och regnbågs tråd <3 Den är inte riktigt lika vacker som Rasmus, men ändå <3

Tack Rasmus!!!!  I so fucking love you   

Du är så jävla underbar <3


Såg Eragon innan, sjukt bra film. Jag vill ha en drake när jag fyller år. En liten Safira som sen blir stor <3


Ska gå nu, det kommer en liten rolig video snart, med mig och Rasmus som filmades tidigare idag <3

Pöss <3

//Punkis


 

Av Da Punk - 20 december 2012 22:52

Så, nu e ja klar :D


 

Lite blåhårig är jag fortfarande,inte mycket, men lite. Och vem visste att jag såg så bra ut i svart? :D Jo jag xD


Ska sova, upp imon för att se julavslutningen i skolan och sedan handla lite julklappar med mina underbara klasskompisar.

Tänk att vi inte kände varandra för bara ett halvår seda. Shit vad tiden har gått fort :O Älskar er alla så sjukt mycket att jag inte kan tro att jag inte ens visste att ni fanns för 9 månader sedan :O


Men puss på er så hörs vi

Kram <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards