Da Punk

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Da Punk - 1 december 2012 12:17

Asså jag är så jävla sugen på pannkakor just nu O.O På söndag när jag kommer hem ska jag steka massor av pannkakor och sitta och äta som en liten tjockis ^w^



JAG VILL HA PANNKAKOR!!!!




Kände för att dela det med alla xD

Av Da Punk - 1 december 2012 11:29

Yello!


Har ni tänkt på hur pinsamt det är att sitta hemma hos någon medan denne någon är borda men större delen av familjen är kvar hemma? Har du inte tänkt på det så börja tänk på det. För det är faktiskt rätt pinsamt  ^^'' Vet eftersom jag sitter på Rasmus rum och han inte är hemma.... Mm, you heard me.

Och nu är jag lite för feg för att gå ner ^^'' Ni skulle bara VETA hur blyg jag är när jag inte är med folk jag är bekväm med. Det är typ pinsamt så blyg jag e.


Har egentligen inte så mycket att skriva, tror jag... x)) Fredagen var som den var, rätt trist med bara kärnämnen på schemat. Fast en sak som gjorde mig väldigt glad, det var att jag insåg att det bara var 24 dagar kvar tills vi åker till Thailand :'D Nog för att jag kommer sakna Rasmus, Malin, Sofie, Julia, Linnea, Mimmi och Carin, men jag kommer äntligen få slippa kylan i tre hela veckor. Och jag kommer få är SÅ MYCKET god mat :'D Det är helt enkellt fantastiskt. Och ni kan vara lugna, jag har redan lovat Mailn att jag ska ta kort på allt som inte är kul att se xD Nej men det kommer typ vara som om du hänger med mig till Thailand :D Yeey, alla får vara med!


Och för att jag tycker att ni behöver det lägger jag upp några bilder x))


       

Prrrrrrrrrr <3


 


Och så en morgonfrisyr bild för att jag kände för det... Inte för att jag TROR jag såg ut så imorse O.O''


Ska gå nu tror jag... Men vet inte om jag vågar gå ner nu ^^'' Det var nästan en timme sedan jag blev väckt...

Kram på er <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards