Da Punk

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Da Punk - 14 december 2012 20:44

Yello!


skulle ha skrivit för ENIGHEEEEETER sedan, men jag har bara inte orkat O.O
Och nu åker jag till Thailand om 10 dagar.... skrämmande nära jul, och jag har knappt börjat med julklapparna >3< Jag får fan ta och skärpa mig nu, det här är ju fruktansvärt.

Det är så mycket jag skulle kunna berätta, men jag vill inte skriva. Har bara väntat på att skrivarlusten ska komma tillbaka, men den verkar inte komma... alls.... Vilket suger


Så för att jag ska skriva NÅGONTING mer så berättar jag vad jag ska göra imorgon, det jag vet i alla fall.

Jag ska städa mitt rum

Jag ska plocka fram till Thailand

Jag ska ta hand om hästarna

Och jag ska sova, mycket


Och nu tänker jag visa lite bilder som jag och rasmus har tagit

Det är snart 2 månader <3

Yeeeeey <3

         


Nee, jag hade typ inge bättre för mig(Fast det hade jag juh xD)

Och jag vet att bilderna kanske inte är dem bästa, men jag tycker om dem <3
Vi e ett så udda, konstigt par xD


Skypar med Rasmus nu, så ska lämna bloggen trots att jag knapt har stört den... Yeey

Puss på er <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards