Da Punk

Alla inlägg under februari 2013

Av Da Punk - 18 februari 2013 00:39

You're the apple to my pie

You're the straw to my berry

You're the smoke to my high


https://www.youtube.com/watch?v=GXxbC0B_74s


 


We're The Perfect Two

Av Da Punk - 17 februari 2013 18:06

En liten video från nyår... Skitkul xD Fast jag är rätt säker på att alla skrattar ÅT mig xD Bjuder på det


Synd bara att mamma inte filmade refrängen, men batteriet dog -3-



Pöss på rumpan <3

//Punkis


 

Av Da Punk - 16 februari 2013 00:12

yellow!


Lite bilder från thailand, inte alla,  men några :3


 

Måste jag verkligen??

 

I'm bloody superman

     

Me, Nikki, Victor at newyears eve

   

Sengångaren Håkan

           

Orange butterfies

 

Blue blue butterfly

     

Kola's the king of moonlight, the king of heartbeat, he's the king, he's the kiiiing

 

Dat ass, rawrr

 

RUUUUUUFSA

         

You spin the pool right round right round

 

Hittade den när vi kom in i huset... mysigt -.-

   

IKEA på thailändska

 

lol, roligaste bilturen ever...

 

I'M ON A HIiiiiiGHWAY TO HEAVEN

   

Thai

 

Some people just have to wait

 

Palla U, yo mothafuckers <3

 

 

Kho talu, seriöst, titta på det där vattnet <3


bai bai, se ya sometime <3

Pözz

//Punkis


Av Da Punk - 12 februari 2013 09:41

Yellow!


Lust att hjälpa mig med en undersökning som jag gör?

Tack <3


Fråga 1:

Skulle du kunna tänka dig att köpa ett designat klädesplagg?


Om svaret är ja, vill du vara snäll och besvara min följdfråga?

Fråga 2:

Hur mycket skulle du kunna tänka dig att betala för en designad t-shirt?


Snälla svara, I give you a cookie if you do

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards