Da Punk

Alla inlägg under april 2012

Av Da Punk - 22 april 2012 01:28

Tjolahopp :D


Tänkte lägga upp en video.

Jag ÄLSKAR at dansa bugg med min pappa <3 Han kastar omkring med mig och det är SKITKUL!! :D Sååååååååååå, när vi var på after skin i stöten va det ju självklart att vi skulle bugga(Jag hade släpat upp honom ändå), och my man(Aka Sandra) filmade oss xD Och min pappa dansar med pjexor, så vi försöker hålla oss på mattan.... parketten var för hal xD Han orkar inte hela låten, men tack för den dansen ja fick <3

Enyoy <3

OBS! Vrid skärmen ;D


Kul va? Mina kompisar tycker nog de va lite pinsamt, men vem bryr sig? xD <3 (Det e Nilla som sitter närmast oss med handen för ansiktet)


bai bai <3 

Av Da Punk - 19 april 2012 19:01

Det är lättare om jag slipper höra hur långt ifrån mig de står


Musik räddar mig varje gång


Tänk vad ett par slutna ögonlock kan göra för musiken


Ni pratar om det som om det inte var något, men det är det


Något viktigt, något personligt


Det är som det är, och jag orkar snart inte mer


Ni skämtar om det, och jag vågar inte säga någonting


Jag är rädd för att ni kommer frysa ut mig om ni får veta


Det var ett perfekt läge..... Men jag vågade inte


Blev paralyserad


Lamslagen, skräckslagen, förfärad, och lättad


Kanske finns det någon i närheten, någon som jag?


Vill.... inte..... eller jo...... men nej.....



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA DA PUNK



Av Da Punk - 19 april 2012 11:54

Heeej <3


De va ett tag sen ja la ut nått... två veckor eller nått xD

Orkar inte skriva så mycket, förlåt. Lägger upp lite bilder istället :))


Mitt lov va skittrist.... Ja gjorde INGENTING!!!!


 

De ser ut som att ja står utomhus i skymmning :3 Älskar den <3

 

Den va söt <3

 

Leparrrd <3

 

Lisebeeeeeeeeeeerg, med edg xD

 

Den va jättelätt att göra, ska lägga upp en video sen

 

Glasögoon :3 Och NEJ ja behöver inte använda nåra ;))

 

Lite bilder på mig me glasögon :3


Trist inlägg som fan, sorry, men orkar inte lägga upp nått bättre nu, har precis haft nationella i engelska.... De gick nog okej xD



Bai bai <3 <3

xoxo

Av Da Punk - 8 april 2012 21:16

Jahapp ^^



Vd lovade ja? Jo, en video, and hear it comes ;P <3




And Yeeeeeeeeeees. Imma un unicorn, so what?  <3



pöss pöss och hoppas er påsk va god med mycket chocklad <3

Av Da Punk - 8 april 2012 15:53

Hej Hej


Visst e det grymt när man, det första man gör, ska fixa staketet till paddocken och får en stor sticka i fingret... Och när den bryts så att man nu har en pytteliten sticka lååååååångt in i fingret -.-'' Ja kan inte få ut den med varken pincett eller nål, hatar det. Den gör ooooooooooooooont   


Redigerar för övrigt två videos... lite svårt med stickan, men ändå



jaja, pöss pöss <3

Av Da Punk - 7 april 2012 19:51

Glad Påsk alla glada människor på denna jord :D



Ville bara säga glad påsk <3

Jag har fått 4 påskägg och vinnit 50 spänn på en lott <3 Iiiihhhhhhh <3


Alla dessa förbannade marsipanägg >.< Kan man inte få godis som man vill ha och inte hundra år gammalt skumgodis? Blir trött på detta eviga påskgodis...


Puss och kram, nu ska ja byta om till myskläder och mublera om i mitt rum för första gången på evigheter <3

Några nya sminkvideos kommer snart, bla hur jag fixar min fundation :3 hehehe <3

18

Av Da Punk - 3 april 2012 21:34

Jag har haft 18 besökare som mest samma dag

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhh
hhhhhhhh

So exiting xD


Hahaha, var bara tvungen xD Förlåt <3

Av Da Punk - 2 april 2012 21:31

Bara lite bilder på sminkningar som jag gjort på senaste tiden ;P


           


De va väll inte så många som ja trodde, men ändå... Jag hittar inte kabeln till min kamera >3>



pöss pöss

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards