Da Punk

Alla inlägg under september 2012

Av Da Punk - 30 september 2012 09:48

Heejsan


sååå, jag färgade håret igår... till idag xD Sov med färgen, aluminiumfolie och en påse på huvudet. Det blet rätt varmt och det var en massa kondensationsvatten i påsen när jag vaknade... Läskiit. Fast Håkan borde vara stolt över att jag kom ihåg det xD

Och oroa er inte, jag hade i balsam för att bleka färgen lite, så det är inte SÅ skadat pga färgen... tror jag...


Halfway thrue, and I'm doing the duckface x)) Don't judge me

 


OOoooch jag hade verkligen SKITROLIGT med min påse x''D Jag ser ut som en supermariosvamp/flugsvamp xD

 

I can't seeeeeeee

       

I'v got tape in my face!

   

Would enyone ever judge me after seeing these pictures?

Of corse they would xD

Jag skulle få läggas in på mentalsjukhus x''D


Ska tvätta ur färgen så ni får se hur mitt hår ser ut under aluminiumet.

Kmr snart

//Punkis


Av Da Punk - 28 september 2012 22:22

Tjobre!


Sista dagen på Adalmiina. Skönt att jag slipper stå där o göra ingenting nästa vecka. Fast det är klart, då är det skola... Och man måste upp halv sex Dx Fuck, kill me D'X

MEN idag har jag dammat undervåningen på Adalmiina, ''möblerat om'' i Adamiinas källare och... stått. Irriterande att jag hade kunnat ta mina målade sneakers, men jag ville inte att det skulle regna på dem... fast det regnade ju bara lite i morse -.- Valde iaf mina vinterskor som bara råkar ha 7 cm klack och som jag lätt får ont i knäna av... Märkte att även om jag var lång utan dem så var det ju pinsamt att vara i källaren med dem, jag fick ju gå som en gorilla mest hela tiden.

Fast fick gå så jag hann med 16.15 bussen :D Jag blev väldigt glad då :3 Och då passade man ju på att träffa Sandra(Aka My Man) en stund innan hon skulle hem och min buss gick. Och vi träffade vår gammla hemkunskapslärare Katarina, it was nice. Jag saknar att inte gå i samma klass som Sandra och Emma... Skulle vilja räkna med Jennifer, men hon svarar ju inte längre på mina sms :(( It's a shame.

Men för att byta ämne så köpte jag en bok i går(Vet inte om jag skrev det eller inte) och jag är nästan halvvägs x)) den är ju inte svårläst så den går ju fort.


Har inte så mycket mer att säga... mer än att det var ovanligt bra väder imorgon och att jag och mamma ska på en symässa i borås <3


Ska svara på rollet en gång till och sedan ska jag sova, upp tidigt och rida Rutin i den nya dressyrsadeln

Sov gott alla trötta människor <3

//Punkis


Av Da Punk - 27 september 2012 22:37

Tjolahopp!


Känner mig stolt. Gick in på BR och köpte två schleich hästar <3 Friser hingsten och ett föl blev det... Fyfan, 149 spän för två leksakshästar x)) Rena rama rånet.

Men sen gick jag till Bokia... går alltid dit <3 Har läst på alla baksidor som finns på fantasyavdelningen, nästan alla engelska pocketböcker och större delen av de svenska inbundna böckerna x)) Köpte även en bok som heter ''Det händer NU'', vet att jag inte borde, men jag kunde inte motstå den. Inget mer shoppande resten av månaden. Och då var det väll typiskt att jag skulle kära ner mig i en låda som finns på Adalmiina, haha, 350 spän för den x')) Synd att man inte är miljonär.... Men VILL faktiskt sjukt gärna ha den, så när mamma ska dit med sina smycken tror jag att jag ska köpa den :3 shhhhhh, don't tell enyone.

Men iaf. På Adalmiina var det lugnt... Sjukt lugnt... Tror det kom in typ 5 kunder idag, ingen köpte någonting men 3 av dem kom för att titta på kappan ösregn, men de ville båda ha den i M, och det finns kanske inte ens några i M kvar, spelar ingen roll vilken färg... Jaja... Hoppas jag får med att göra imorgon, med Anna... Hmm... Det mest spännande mellan 12-18 var att Pia kom in och tidigare att jag fick springa bort till Bokia och köpa gummiband och dubbelhäftandetejp. Juuupp... Jo, innan jag glömmer: Merja hade en aupär(Eller hur F det nu stavas) från Finland med sig idag, så jag har lyssnat när dem har pratat på finska halva dagen. Fick dessutom typ 10 föreläsningar om allt mellan himmel och jord av Merja... Ska inte klaga, men en del önskar jag nästan att det inte behövde fastna i mitt minne, inte för att det var snuskigt eller att jag inte ville höra utan för att jag aldrig någonsin kommer berätta om det för någon x))


Men ska sova nu, ska ju ta ut kusarna i morgon bitti.

Sov gott <3

//Punkis


Av Da Punk - 26 september 2012 22:05

Heej!


Hittade min mascara <3 http://nelly.com/se/sk%C3%B6nhet-kvinna/sk%C3%B6nhet/makeup/rimmel-2169/sexy-curves-mascara-208798-426/ Hittade den på ge-kås första gången, men sen var den borta, och nu hittade jag den igen <3 <3 <3 OMFG!!! I'm in LOVE <3


På Adalmiina då. Det första ja gjorde var att ställa ut två krukor, sen fick jag måla några fler kassar... Så gjorde vi ingenting ett bra tag, sen räknade vi ALLA klädesplagg i hela butiken, både uppe och nere, Sen var det galjar vi sysslade med. Nu har ena sidan bara vita galjar, och andra väggen har svarta, alla är vända åt rätt håll och den utvikta väggen har bara liknande galjar.

Det kom typ bara 6 kunder idag, så det var inte precis någonting att göra, men fyfan va trött jag blir på detta regn! Ush ush ush ush ush...


Pernilla åkte med bussen hem och följde med ner till stallet, det var kuul <3

Och träffade Emma idag när jag väntade på bussen <3 Hon tycker inte om Gangnam style x))


Ska fortsätta se på ''The invention of Lying''

Den e typ bra

Hare bra tills nästa gång <3

//Punkis


Av Da Punk - 25 september 2012 23:13

Tjolahopp!


Så var första dagen av praktik slut. Har redan kärat ner mig i två tröjor... Iiiiinte bra x))


Har precis sett klart på Project Runway och innan dess House <3 Goa program det där.

Mamma har budat på ett par glasögon till mig(Min glasögonsmurfen outfit) och köpt ett jätte gulligt halsbant till mig(Med köpt menar jag att köpet står i hennes namn fast jag betalar henne). Me gusta los köpos.


På Adalmiina var det asgött. Pratade en hel del, fick se hur kassaaparaten fungerar vid köp och byte och fick rita på en hel del påsar. Imorgon är det tillbaka, och då ska jag jobba med någon som heter Anna... tror jag det var x)) Hehe, förlåt.


Mamma har föresten köpt en dressyrsadel som kom idag. Den är av äkta skinn <3 Hur ofta luktar egentligen någonting i stallet nytt skinn? Typ aldrig. Men iaf. Jag blir inte riktigt klok på att hålet vid manken är så förbannat stort, men å andra sidan har inte Rutin mycket till manke.


Ska rita en snabb skiss och sedan sova

God Natt alla söta <3

//Punkis


Av Da Punk - 24 september 2012 21:52

And don't you come back, no more, no more, no more, no more

Hit the road jack, and don't you come back no more

What you say?!


Hej hej!

Det är så gött med studiedag <3 Enda problemet är väll att jag inte vill hitta tillbaka till min normala rytm. Och i morgon är det apl... Jag ska va på Adalmiina kvart i 12 till 18, hinner precis med sista bussen till Karl Gustav.


Men måste sova nu, annars kommer jag väll inte upp imon...


Hade föresten energi idag. Var ute och sprang/gick i skogen i typ 45 minuter... Det var nice. Sen var ja tvungen att följa med mormor och Victor in till stan eftersom Mormor inte hittar i Varberg. Ska gå in på BR nån gång i veckan och köpa en schleich häst x))

Och så red ja Rutin idag, han är så sneel. Min lilla älskling <3


Ska gå o sova nu

Godnatt <3

//Punkis


Av Da Punk - 23 september 2012 20:19

Tjabba!


Såå... Idag har varit rätt händelselös. Inte direkt gjort något intressant.

Det ända någotlunda intressanta är väll att jag tagit en gammal skjuorta från källaren och sex utav mina schrapbooking nitar och pimpat min svarta skjorta. Den e fett nice nu. Ska nog dra till panduro i veckan och köpa fler nitar så jag kan pimpa fler kläder med nitar <3 I'm a nitoholic <3


Har kommit på att jag använder oftet fett rätt ofta -.- Disturbing if something...


Och har snackat med Stalker nr 6 x)) Bara för att har jag nästan lust att döpa om honom på min mobil x)) F... tänker INTE använda det ordet -.- Nej men han e en sjysst människa.


Ska fortsätta flumma runt på internet nu

Ses <3

//Punkis


Av Da Punk - 23 september 2012 02:55

Asså fy i helvete vad bra den var! Efter halva filmen satt jag och grät hela filmen, och då är den fan bra!


Se Prayers for Bobby här: http://www.1channel.ch/watch-2729-Prayers-for-Bobby


Har du svårt för homosexuella par, titta inte


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards