Da Punk

Alla inlägg under juni 2012

Av Da Punk - 23 juni 2012 23:52

Helt otroligt, men jag kan inte hitta den låten på youtube :O Jag fattar inte, det finns massor av låtar som heter 'du gör min dag' osv, men just DEN låten ville inte hittas >3>

DÄRFÖR valde jag den mest irriterande låt ja kunde hitta xD


HAHA, beat that!! xD


Men jag har haft en sjukt skön födeledag idag<3 Tack för alla grattis och presenter <3 Kan inte tacka er nog <3 <3 <3

Vad fick jag då?

En modell(I tyg) som jag önskat mig(TAAAAACK mamma och pappa <3 <3 <3), En ögonskuggspalette av Victor(Du är grym, jag älskar den <3), blont löshår(Ja jag är en sådan fjårtiz, och TACK mormor), en illustrerad bok från mormor, peeeengar(Jag har tillräckligt :3) tack, Cecilia, Kerstin, Robert, Jasmine, Mormor, Farmor & Farfar, sedan fick jag två sjukt vackra porslin masker från mormor <3

Orkar inte skriva mer xD Men det var typ allt <3

Tack igen för alla grattis och presenter <3

Hade 27 grattis på FB :3 Makes me so damn happy <3


Min födelsedag tog slut för 7 minuter, men så vaddå då? <3


Puss puss så ses vi snart <3


1

Av Da Punk - 22 juni 2012 14:49

Iiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh, det är i övermorgon :D Exited :D

Fast jag har fått några födelsedagspresenter redan xD


Sjukt coolt hästhuvud som jag älskar

Pengar(Varav hälften ska gå till mitt körkort)

Ungssäker form

''Stör ej'' skylt med prinsess tema -.-'''


Ska nt skiva mer nu, tårta väntar :3

nom nom <3


puss puss <3


Av Da Punk - 21 juni 2012 14:43

Hej! <3


Såååååå, det är bara två dagar kvar nu :D Och imorgon är det midsommarafton :D..... Eller vänta nu..... Det ända kul med det är ju att jag får hälften av mina paket då..... att mina släktingar blir fulla är inte kul....

Enyways.

EMMA!!!!!! FÅR JAG MITT BAKFULLA GRATTIS OM 2 DAGAR?????!!!!!

Hahaha xD Nej men hon sa fatiskt att jag skulle få ett grattis via telefon, och jag vill få en chans att sjunga xD


Skagå nu. SKULLE skriva någonting jätte kul/bra idag.... men jag har glömt vad det är xD

Dags att bada hunden så han är midsommarfin xD

puss puss så ses vi <3


3

Av Da Punk - 20 juni 2012 18:30

Ni trodde inte att jag skulle blogga två gånger på samma dag, eler hur? xD

Men det gjorde jag, så Ha, HA <3

Älskar er <3


Nej men jag tänkte bara berätta att jag(Helt amazing faktisk) ORKADE scanna in nästan alla mina bilder sedan jag var i Thailand, ch det är STORT, för jag är en sjukt lat person xD

Men let's move on. Ni ska nu få se några av mina favoritblder, men jag varnar er, det kan finnas en del bögar med, så gillar du inte homosexuella par har du ett roblem. Men har du ingenting emot det så kan du fortsätta titta utan att vara orolig.

Tixx

 

http://www.youtube.com/watch?v=NsGcq_zcCJQ&list=PL300D195F2F08424C&index=160&feature=plpp_video

 

SIMON!!!!! Ja, det är en tjej som kallas Simon xD

     

Simon says that your a bitch, and that you ar going to follow

 

Sebastian och Sam. Klaga inte, dem har alla kläder på!

Sam: I love you

Sebastian: I know...

   

Alexander och Alexei 83 Dem är sååååååååå söta :D <3

 

Boy look at that body, Ahhhhhh, boy look at tha body, Ahhhhh, I work out

   

Nu har ni sett alla pinsamma bilder jag har att bjuda på xD

 

Kände att det behövdes någonting gulligt :3

     

http://izbilly.deviantart.com/art/Upsidedown-Kiss-WIP-309514685

Mer info om posen osv finns där, och JA, det är min DeviantArt :))

Kommentera gjärna vad du tycker om dem <3 Blir glad för varenda liten kommentar :)) <3


Puss puss så ses vi snart, har ni tur så redan imorgon xD


4,3

Av Da Punk - 20 juni 2012 00:30

Heeej! :)


Jag var SÅÅÅÅÅ nära xD Den är halv 1 då jag skriver detta, och det bara en halvtimme från att lyckas blogga två dagar i rad xD Jaja, man kan inte lyckas med allt ;P


Har för första gången någonsin verkligen JOBBAT med mina akvarellpennor :3 För er som inte vet är akvarellpennor pennor som man färgläggermed och sedan tar man atten ovanpå för att få ett speciellt utseende. Och innan har jag alltidmålat först, lagt på vatten och varit ''klar'', men igår så målade jag en sak i taget, added whater(La ni märke till mitt försök till svengelska?) ch fortsatte lägga till färg till det såg ut som jag ville att det skule göra :3 Och det blev såååå bra xD Inte för att skryta, men jag är faktiskt stolt ^^ Och den är dessutom semi-realistisk :D ännu svårare xD Men jag ska visa en bild så fort jag kan scanna in bilder -.-''' Den jävla skitdatorn vägrar laddas... För tillfället sitter jag en våning ner och ''lånar'' pappas sladd då han har en likadan dator. Tror att det är transformatorn det kan vara fel på(Håkan skulle vara så stolt om han såg detta xD) Men det är stor risk att det är själva datorn det är fel på eftersom den inte laddas med pappas sladd heller... Vad snackar jag om? Det är klart det är datorn och inte sladden -3-


Jaja, får snart ta och skaffa mig en ny dator xD

Puss puss och sov så gott <3


Av Da Punk - 18 juni 2012 15:23

Heeeeej :D


Vet ni vad? Victor har fått en fyrhjuling... Det stavas väll så? Eller? Whatever! Men jag kan iallafall köra den :3 Jag är så grym(Tss, eller hur) xD

Och igår var vi på Ge-Kås :3 Jag gjorde av med alldeles för mycket pengar -3- Men jag avgudar trots det mina nya byxor :3 Dem har nästan samma nyans som mitt nya nagelack xD Och jag har inte betalat mamma för den här gången, men no fear, jag ska nog göra det när hon kmr hem :D Och jag ORKAR verkligen inte skriva allt jag köpte, men bara så ni vet: det var bara två klädesplagg, resten var smink xD Och för första gången på evigheter köpte jag INGEN monster ;P


Enyways. Jag och Mormor får göra mat till oss själva idag... Eller... JAG får göra mat till oss två idag... Yipei... Fast jag tycker faktiskt att det är rätt kul xD

.....Skit! Måste gå och ta ut kycklingen >.< Glömt göra det...


Ses snart så ska jag gå och ta ut kycklingen.

Puss puss och hoppas ni har en bra dag <3


Av Da Punk - 16 juni 2012 21:47

Vet ni vad?

Ni läser numera en stependievinnares blogg :D Ja, du fatta rätt. JAG van ett stependie   Jag e så jävla glad      Jag e så glad att jag bara skulle kunna dansa, in fact, I'm alredy doin' it :D *I got the moves like bunny, got the moves like bunny, got the moooooooooooovs like bunny*

Det har hänt rätt mycket de här 6 dagarna, så jag har tyvärr inte hunnit göra något inlägg, sorry.

Och igår(Första dagen på sommarlovet) var jag sjukt -.-''' Vi älskar det, eller not xD


Men det är bara en vecka kvar tills jag fyller år :D


Ni får titta på några bilder ist, för jag orkar inte skriva så mycket xD Men för första gången någonsin har jag nog kallat Rasmus för söt häst(Så fel mening, gramatiskt då). I vanliga fall brukar hans smeknamn vara jävla skithäst xD

Ohhh, btw, nnan ni får se bilderna så har jag rakat en liten rektangel på sidan a mitt huvud :D Har en video som jag inom kort kommer lägga upp ;))


Den ända spexdagen vi hade :3 damn I look so emo <3

 

Kalvar e så söta <3

       

Den tjuren e enorm o.O''' Och han var bara en meter ifrån mig O3O''''''

 

Jag och min ruta <3

 

Hey, you know what? I just grew a mustach x'''D

 

       ^                                                 
                                                  
                           ^

        l                                                
                                                  
                              l

        l Jag                                               
              Det musikaliska geniet, min kompis, Frida l

   


Haha, 10 bilder xD


puss puss <3


och till alla er som oxå är sjuka, krya på er <3

13

Av Da Punk - 10 juni 2012 23:01

Heeeeeeeeeeeeeej :D


13 dagar kvar då, tagga <3

Tror jag ska ha någonting, men jag vet interiktigt vad. EMMA, HJÄLP MIG!!!!


Stod och tittade på en fotbollsmatch och en träning idag... I regnet... Utomhus... Jag kommer bli ett fotbollsfreak D: Hjälp!

Nej men matchen var mot min lillebrors gamla lag, och det var bara två kvar i det laget :O Jag var faktiskt förvånad, och den ene spelar mer handboll än fotboll o.O

Jaja.... Tofta förlorade.... stort xD Men det var bra kämpat <3


Puss puss så ses vi imon, ta hand om er <3


''Sometimes I wish my life was a book

Then I could just rip out a page and rewrite it''

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards