Da Punk

Alla inlägg under augusti 2012

Av Da Punk - 21 augusti 2012 22:28

Tjoooola :D


Sååå först och främst: Jag börjar gymnasiet imorgon. Nervös som fan eftersom jag känner mig sorgligt oförberädd :S Men de kommer gå skitbra... Försöker också intala mig att det inte är konstigt att jag kollat upp mina blivande klasskamrater i klassfoto...bok... saken... xD hehe.


OCH! *Med betoning på och* Jag har målat mina skor 83 såååå coola :D Sånna kan du inte köpa i vilken affär som hellst :3

 

Du får en kaka om du ser vad det står ;)

 

My very own Gaga monster xD And the coolest skull ever!

     

Jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR den här rosen   


Mihihihihihi :3 ska se klart på Project Runway nu o sen e de march i säng

sov gott alla söta <3

Av Da Punk - 15 augusti 2012 22:36

Tjabba Tjena Hallå!


Först och främst vill jag be om ursäkt för det onaturligt långa inlägget igår, blev lite tagen av stunden... eller nått ''x)


Och så till det som jag verkligen tänkte skriva om. Idag har jag nämnligen möblerat om... Ehhh *Rättar mig själv* Idag har jag börjat möblera om, jag har fortfarande lite kvar... så klart x.x Men jag kom på att jag vill byta ut mitt skrivbord(Som jag tagit bort hälften av) mot en till bokhylla som jag ska lägga ner istället för att ha stående, det ska vara en likadan som den jag redan har :3 Och en tidningshållare för mina skissblock som ligger på marken/golvet x) Sen ska jag köpa en ny spegel, när jag hittar en sådan -.- Kanske finns den på ge-kås?

Ska för övrigt dit på söndag :3 Jeans SKA hittas, nya lakan till min säng ska tittas efter, spegel, nagelack och någonting som jag inte kan komma ihåg -3-


Men tänkte då fråga, vad har du gjort idag? Nyfiken på vad folk gör veckan innan skolorna börjar, eller har du  kanske redan börjat?


Komentera nu för glatta livet så ska jag röja min säng för att ''sova'', hehe >:D

Puss puss <3


Av Da Punk - 13 augusti 2012 21:28

Heeeeej

Neeejdå, jag låter inte alls skyldig, vad får dig att tro det?


Så jag skulle egentligen lagt upp en video + inlägg förra söndagen, men gissa vad? Min dator laggade sönder och vägrade göra klart videon och ens öppna intrernet... Och i det inlägget tänkte jag berätta(För dem som inte orkade se hela videon) att jag skulle till Gotland i en vecka. Såå... Nu har det gått en vecka och en dag sedan jag tänkte göra det och det betuder alltså att jag har varit på Gotland. Vilket e sant... De va askul :3 Träffade en av mina sysslingar på mammas sida som jag aldrig träffat förut av den enkla annledningen att alla mammas släktingar bor på Gotland och jag var där för tio år sedan, vilket jag inte kommer ihåg. Jag fick även träffa två av mammas kusiner, much apretiated. Fingen(JA han heter så) pratar så bred Gotlänska att jag ibland inte förstod ett ord, det var nästan så att det var som Danska o.O Man fattade liksom NÄSTAN vad dem mena men kunde inte svara på det. Så ibland när Fingen fråga mig nått blev jag liksom:

''Öhhh... ja precis'' eller ''Neee...?'' ELLER så ryckte jag på axlarna och flinade och då skrattade han. Han har så go humor. Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om bara hans humor.

Fingens fru(Och eftersom jag är så fruktansvärt bra på namn kmr jag inte ihåg hennes namn...) var trevlig, och först märkte jag inte att hon pratade Gotlänska xD Desamma gäller sonen(Även här är jag SÅÅÅÅ bra på namn...). Men SHIT va ljusa ögonfransar han hade :O Jag kunde typ inte sluta stirra, o de va ju lite pinsamt bara det x''D

Men träffade även Uffe, mammas andra kusin(Hon har fler som ja nt träffat), och Uffe och Fingens mamma Britt :D Stolt att jag kmr ihåg tre namn iaf x)

Inser nu att det här kmr bli ett skitlångt inlägg, men what ever, läs om du orkar <3

Vi va då på Gotland under medeltidsveckan och jag är fucking blown away <3 Seriöst, kläderna som dem hade... Nää, det finns inte ens ord för hur mycket jag avgudar dem. Och för FÖRSTA gången någonsin var det pinsamt att gå på en marknad i VANLIGA kläder xD Det fanns nämnligen en medeltidsmarknad, och där var det pinsamt att gå runt i vanliga kläder xD Men fett kul va det iaf :D

Såg på raukar oxå. Ska lägga upp bilder på dem inom kort x) Fast eter att vi tittat på dem första och vi åkte omkring längs kusten på fårö för att se på fler, medan det regnade så tänkte jag:

*Sten som sten, nu åker vi hem så jag kan bli varm igen* Haha xD Men jag tyckte faktiskt att det var kul o titta på stenar... Låter så friskt xD Fast det hade varit ännu roligare om det inte regnat 5 av 7 dagar -.-

Skriver inte mer om Gotland nu, de får vänta <3


O ja va precis ute med hunden. Och när jag går så tänker jag nått extremt mycket, jag menar, om någon någonsin skulle läsa mina tankar när jag var ute och gick skulle denna någon bli helt slut i huvudet. Och nu när jag gick så tänkte jag på en sak som gjorde mig väldigt glad och jag började ''dansa'' vilket inte är helt ovanligt, men nu var det så att jag gjorde min ''boogie'' eller vad man nu ska kalla det, det är inte precis världens vackraste dans om jag säger så, och SJÄLVKLART gör jag fyra par hovar komma gående mot mig. Jag vänder mig åt höger och ser två hästar med ryttare komma mot mig och jag tänker:

''Såg de mig?''

Jag är rätt övertygad om att de såg mig... Och det var ju pinsamt... typ... Jag har inte en aning om vilka de var, men ändå x)


Och nu lite framtidsplaner.

Jag börjar skolan om en och en halv vecka. Vet inte hur mycket jag kan blogga då, men förhoppningsvis oftare än nu ^^''

Imorgon ska jag in till Varberg o gå på jeansjakt. Jag har seriöst inte ETT ÄNDA par jeans som är tillräckligt långa... Omöjligt att hitta byxor som är långa nog :P Fast jag har lagt upp en budget, då de får ABSOLUT inte kosta en krona mer än 500, för då tänker jag inte köpa dem. Och jag ska träffa Mjukis i stan oxå, fun <3 Funderar på att köpa lite mer hårfärg, men jag väntar nog :))

Den 21 sep ska jag och Emma pierca oss :D ÄNTLIGEN har jag övertalat mina föräldrar om att få göra det :D Pappa fick mig att lova att inte göra det fören jag börjat gymnasiet och jag typ:

''Vaddå, om dem dömmer mig för det är det väll inte mitt fel? Eller?'' Whatever x) Den 21 har jag gått i skolan i 29 dagar, eller hur det nu e x) Eftersom jag börjar den 22 är det inte riktigt en månad, men nästan x)


Ska iallafall dra nu och se om jag kan fixa videon x.x

Kramiz så ses och hörs vi inom kort <3

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards