Da Punk

Alla inlägg under juli 2012

Av Da Punk - 29 juli 2012 21:08

Tjolahopp!


Då är man äntligen hemma från Danmark. Har inte gått i mina styltor på 4 dagar :O Och det roliga var att innan vi åkte till Danmark så hade jag ingen bränna överhuvudtaget, och så BAM!!! Första dagen i Danmark och jag hade en tydlig bränna. Andra dan och jag hade bränt sönder min högra axel och mitt ansikte. Hehe... Jag lyckades inte ens ta mer än 6 bilder med min engångskamera som jag trott att jag skulle ta slut... Till mitt försvar säger jag att jag trodde det behövdes batterier... Jepp... Det trodde jag faktiskt. Lyckat -.-

Och första natten var det SVINKALLT!! Jag skojjar inte, det var så kallt att jag önskade att jag hade de två täckena från min säng, och jag slutade inte skaka. Och detta trots att dagen varit så varm att bara tanken på långbyxor fick en att svimma. Andra natten var det varmt/bra och tredje(sista) var det svinigt kallt igen. Fast då hade det iaf regnat större delen av dagen...

Orka berätta mer om Danmark, det är ett tråkigt ställe där man inte fattar vad folk säger... Norska är bättre än danska >.>


Har jag föresten sagt att jag börjat på en novell som jag planerat att lägga upp här på bloggen? Antagligen inte. Men det har jag iallafall tänkt göra. Vet själv vad den ska handla om, men jag tänker inte avslöja något >:D


Kramizar så ses vi snart


Av Da Punk - 26 juli 2012 00:59

Tjolabero!


Sååå, imorgon.... öhhh, idag, ska jag till det danska landet(Aka Danmark). Och jag kommer inte hem fören på Söndag kväll. Vi(Jag, pappa och mamma) ska sova i våran ''nya'' husvagn, som jag har sytt alla dynor till.

Jag hoppas iallafall att jag inte kommer ha för tråkigt. Victor kommer spela fotboll mest hela tiden och det är därför vi ska till Danmark. Kommer ha min engångskamera med mig, men den måste jag sedan lämna in för framkallning, så det kommer nog bli lite svårt att visa dem... Fast hur kul kan bilderna vara egentligen? Okej dem kanske blir rätt kul, men vem vet.


Och, bara för att jag känner för att berätta det, mina skor är farliga. Jag råkade sparka till dem imorse och har numera ett halvcentimeter långt jack på foten o.O Gör inte ont, men ändå x)


Kram så ses vi efter Danmark <3


Av Da Punk - 23 juli 2012 19:39

Skulle ha gjort det här inlägget för två dagar sedan x)


Meeeeeen, mina älsklingar har kommit :D Dem passar perfekt, vilket förvånade mig lite xD


My BABIES!!!!!

 

Jag kan till och med gå i dem xD

 

Mina sneakers naglar va coola, ända tills dem började flaga xD

   

U said whuuut?


Har inte så mycket att skriva om... eller joo xD Jag är klar med dynorna till husvagnarna(Yeey), och dem är BRA. Vi åker till Dannmark på torsdag, och på onsdagen har jag lite väl mycket att göra :S

Whut evur. Klarar mig alltid.


Behöver dessutom lite hjälp. Jag skulle vilja veta någonting som får håret att växa fortare, och någonting som reparerar håret, har funderat på att köpa Split End Repair från TREseme. Jag använder även GUNRY's Hair Repair Hår Inpackning varje gång jag duschar vilket fungerar okej... Okej, den funkar skitbra, men mina toppar är fortfarande trasiga, så skulle behöva någonting som funkar för det.

Tack på förhand :-*


Puss puss så ses vi efter Dannmark :-* <3


Av Da Punk - 16 juli 2012 19:55

Tjenna!


Ja e så jäkla glad :D Fööör, imorgon eller i övermorgon kommer mina skor :'D Jag ska ha Dem här snyggingarna:http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/have2have/kilklackar/sandaletter-selena30-blå Och det ända ja oroar mig för är att dem inte kommer passa, men det tror jag dem kommer göra :D <3


Har inte riktigt någonting mer att säga... Emma sov över från förrgår till igår och i förrgår hade hon med sig Johanna <3 Hade så sjukt kul, speciellt när Johanna blev så jäkla snygg i min solnedgårngssminkning <3

 

Inte så snyggt på bild som de va irl, men fy i HELVETE va snuggt det var :'D <3 De va lite småjobbigt då Johannas hud inte ville få ögonskuggan att fästa O.o Knäppt xD


O Linnéa var här för 4 dagar sedan o sov över <3 Skitkul de oxå <3


Bai bai, ses <3


???

Av Da Punk - 9 juli 2012 23:54

Tjosan!


Va på Ge-kås idag...Ge-kås förstör min budget -.- Fast det var inte lika illa som sist xD Idag landade jag bara på 285kr xD Jag vill inte ens berätta hur mycket det blev sist O.O MEN jag gjorde världens fynd. I några veckor nu har jag använt mina pyamasbyxor som vanliga byxor, och dem är SJUKT slitna(Älskar dock mina fårbyxor ♥ Pappa sa till mig att slänga dem D8 O ja typ bara: Är du DUM eller??!!!!), så jag köpte ett par rödsvartvit-rutiga flanell byxor som jag AvGuDAR ♥ Så nu har jag ett par mer ''passande'' pyamas/mysbyxor :))

Och filmen Tarzan köpte ja oxå ♥ Och tänk inte ens TANKEN på att reta mig för det! Jag ÄLSKAR Disney filmer och önskade att jag hade alla som någonsin skapats ♥


Har inte sagt det, men vi har skaffat en husvagn :D ♥ Och om jag hinner sy om hela den textila inredningen innan vi åker till Dannmark får jag 1000 kr :D Det kmr bli så sjukt snyggt ♥


Och ser du en massa knäppa stavfel/bokstäver som inte finns så är det för att min dator hatar mi oh raderar hälften av bokstäverna jag skriver om jag skriver för snabbt O.O Sjukt störande.


Har lust att fota... Men vill ha en modell >.< Someone get ur ass to my house♥ Fast inte imorgon, för då ska jag till kungsmässan :D Har inte varit där sedan jag flyttade(5 år sedan) xD

Och Linnéa kommer på torsdag :D ♥ Om hon vill ska vi rida och paddla(iaf om vädret tillåter) och kanske vindsurfa, fast det tror jag inte xD


Puss puss så ses vi ♥


Att du gråter måste inte betyda att du är sårbar ♥


Av Da Punk - 9 juli 2012 01:15

Men TJENA!!! :D


Vet ni?(Klart ni inte gör xD)Jag är så friggin' pro på vindsurfing x''D haha, eller not x) Men jag är faktiskt stolt. FÖRSTA gången ever jag stod på en vindsurfingbräda och jag trillade bara tre(Eller var det 4?) gånger :D Och när jag skulle tillbaka och kryssade för att komma fram till ''bryggan'' så slog jag 4-6(Kmr nt ihåg) gånger och trillade inte EN ÄNDA gång! Ha, Skillz xD

och efter att jag badat första gången hade jag Nanas kommentar i huvudet hela tiden -.-''

''Ska du säga?! Thight ass''

Hmmpf... det var lite smått irriterande xD Men jag förlåter dig x)


Sprang föresten ut vid halv 12-12 tiden inatt xD Det luktade så gott, så jag sprang ett varv runt skolans fotbollsplan, i mina pyamasbyxor... dem var lite blöta sen x)

Jag vet, jag är knäpp <3 Älskar det så det är ingen idé att du försöker dra ner mig x)


Har föresten färgat håret igen :3 Det är rött igen, och min utväxt på det svarta är nu rött, ascoolt :D Ska locka det imorgon, bara för at jag kan och var sjukt söt i det xD Ja, egotripp x''D


Och en sak till innan jag slutar. Jag har s mycket pengar till mitt körkort att mina föräldrar knappt kommer behöva lägga någonting alls på det o.O Så dem istället kan lägga det på Victors, så klart -.- I DON'T like it....


Jaja, puss puss så ses vi <3


MEN JAG TÄNKER INTE SOVA ÄN!!! SKA ROLLA!!! :D :D :D :D :D


Av Da Punk - 5 juli 2012 00:45

Mår du också dåligt över att du håller en sak hemlig för dina bästa vänner? Eller iallafall dem som känner dig bäst? Jag vet hur du känner dig. Är så förbannat rädd att dem kommer behandla mig annorlunda om dem får veta, att det kommer dröja ännu längre innan någon svarar på mina sms, att jag inte kommer få se dem så ofta. Det är idiotiskt, jag vet det... Om mina vänner verkligen tycker om mig som jag är så borde dem inte bry sig, men jag vågar ändå inte berätta.

Hatar det.

Skulle vilja berätta för alla, men jag vågar fan inte.

Det suger.

Av Da Punk - 4 juli 2012 02:14

om du tar Utanför och delar på det får du Utan För - att jag älskar dig

Du är aldrig utanför, för jag kommer alltid att stå med dig

Jag står inte med dig i regnet för att få se dig gråta, utan för att jag älskar dig så jäkla mycket


Om du aldrig hoppar kommer du inte att få veta vilka som finns där för att ta emot dig ♥


Det är DÄRFÖR jag gråter när jag ser dem, stolt över att säga att jag gråter varenda gång Sirius, Snape, Fred, Sedric och dem andra dör, det spelar ingen roll att jag sett den en halv miljard gånger och vet hur den slutar. Det är så när man älskar en serie och växte upp med den.

Önskar en unge sagt så till mig när jag tittade på den  ♥
En stolt Harry Potter nörd ♥

 


I ♥ MY LIFE!!!! Tror folk borde säga det lite oftare ♥ Du får det du tror på, din nuvarande situation är en effekt av dina tidigare tankar
Om det är någonting jag är stolt över så är det:
Att jag är ett Disney, DreamWorks och Pixar freak
Att jag är en Harry Potter geek
Att jag kan mer än hälften utav alla repliker i nästan alla mina filmer
Att jag älskar att sminka folk
Att jag är mig själv, även om du kallar mig fjåtiz
Att jag inte tänker sluta vara mig själv för att du tycker jag är fel
Att jag är en Roll geek och aldrig kommer sluta vara det
 
Så det så! ♥
 
 

Jag gråter alltid när jag hör den här låten :'( Kalla mig lipsill, men den är djup ♥ Jag har hittils bara sett 2 musikvideos med homosexuella par... Och jag är kär i scenen då den misshandlade flickan ler och man ser hennes tandställning ♥




Vill du se någonting roligt?

Tom, försök inte ens <3

 

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards