Da Punk

Alla inlägg under juli 2012

Av Da Punk - 3 juli 2012 18:36

Heeeej! :3


Se, två på samma dag xD

Men funderar på att fråga pappa om jag kan få paddla kanot, har inte gjort det på två år nu D: Och pappa har äntligen lagat den <3

Så jag dissar datorn och gör kanske en video efter att jag har paddlat klart :D


Puss puss så ses vi <3

Av Da Punk - 3 juli 2012 00:47

Hej


Längesedan nu :( Jag är en fruktansvärd bloggare, jag vet. Hela 10 dagar sedan jag sist bloggade o.O'' Borde inte låta det gå så lång tid...

Enywho!

Ja var i stan idag. Det var meningen att jag skulle träffa NÅGON, men NÅGON hade bestämt sig för tt glömma det och istället åka till Falkenberg... Så jag roade mig med att se gräset växa vid fästningen. Fast ska inte klaga, jag fick köpt det jag skulle ha köpt och är nöjd :3

Igår började jag på ett korsettliv, och idag är det bara fållningen och några få finjusteringar kvar :'D Jag är en snabb jävel x) Gick inte ens efter beskrivning, har aldrig... inte gjort det förut... Det lät knäppt xD DESSUTOM - mer än dragkedja, korsettfjädrar, snedremsa och märkpenna - köpte jag ett skottsrutigt tyg(i samma affär då) så att jag kan börja på en kjol :D Tack Kerstin och Cecilia för pengarna som jag fick i födelsedagspresent <3

På kicks skaffade jag avfärgningsshampoo, på panduro(som även är Lekia o.O) köpte jag ett väldigt gulligt sykitt, fotoramar och nitar till scrapbooking :3 och på trogna ur och pen införskaffade jag ett par enorma neongula örhängen som ropade på mig xD Jag är ju så normal x) Jag älskar att vara allt annat än normal<3 Vill aldrig bli normal.

Har antagligen mycket mer att skriva, men då skulle jag skriva en halv roman, och den vill nog inte någon läsa o.O


Kram så ses vi... om ett tag ^^''


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards