Da Punk

Alla inlägg under april 2013

Av Da Punk - 29 april 2013 21:31

                                                                                                                 


En del av de bilder JAG tog, kunde inte ladda upp alla och mamma och pappa tog också en hel del bilder som ska upp

Ska skynda mig till att få det att hända

god natt

Ska sova nu <3

Puss

//Punkis


Av Da Punk - 29 april 2013 12:15

Jag älskar att vakna upp på mornarna med dig vid min sida. Se morgonljuset bränna min vägg och känna hur du bränner min hud. Mornarna är perfekta om än korta.

Av Da Punk - 25 april 2013 12:39

Yello!

Jag tycker att alla som bor i varbergs "närområde" ska komma till nöjeshallen den 2 maj, antingen kl 18 eller kl 20. För då ska 3:orna ha sin modevisning och jag ska vara modell.
Kom DIT! Ore I'll hunt you down and kill you :-*

Av Da Punk - 23 april 2013 06:43

Yello!

Jag har varit hemma i en hel dag nu, men ja har inte orkat blogga fören nu ^^" sorry bout that. Men jag kanske laddar upp lite bilder från Rom senare idag.
Just nu sitter jag på bussen och väntar på att den ska åka.

Jag och Rasmus hade 6 månader igår :D kan inte fatta att det redan gått ett halvår :O känns som föralltid samtidigt som det var nyss vi blev tillsammans <3
Älskar dig väldigt mycket Rasmus <3

Ska gå, bussen verkar åka typ nu :P
//Punkis

Av Da Punk - 18 april 2013 13:50

Yellow!

Nu sitter ja på landvetter och väntar på att vi ska gå till gaten o hoppa på planet till Rom. Kan inte säga nått mer. Jag har ätit en cesar wrap, den va god :3

Vi ska gå nu
Puss på pumpan så ses vi om 3 dagar :D
//Punkis

Av Da Punk - 18 april 2013 10:48

Nu ska vi se om det här går. Ska försöka blogga från mobilen :D

Men nu sitter jag i bilen påväg till att hämta min lillebror för att sedan lämna av hunden hos farmor och farfar innan vi styr kosan mot landvetter.
Jag lyckades faktiskt somna igår, ifall du är intresserad av att veta x) Har dessutom packat allt tror jag fick med allt ja behöver, speciellt trosor som Malin påpekade att jag borde ha med mig många av :P

Fortsätter frammåt nu
Bye<3
//Punkis

Bloggar kanske från landvetter också :))

Av Da Punk - 17 april 2013 23:53

Yellow!


Så imon(6 minuter) åker jag till Rom :D Det är så coolt. Jag längtar tills vi kommer dit. Men jag vet inte riktigt om jag kommer sova, inte för att jag är nervös men för att jag har så mycket kvar att packa. Och det konstigaste är att vi bara får ha med oss handbagage :O Har aldrig haft det så innan, har väll aldrig åkt så kort sträcka innan. Vi ska mellanlanda i Dysseldorf(eller hur det nu stavas) och därifrån till Rom.

Vi firar min pappas 50 års dag. Det är knäppt men jag tänker fortfarande på honom som typ 40, knapt. Det syns ju inte heller. Nog för att han är lite gråhårig på bröstet, men dem flesta behöver ju inte se det xD


Jag ska ta många bilder, och jag lovar att lägga upp dem till skillnad från Thailandsbilderna ^^'' Sowy about that <3


Får inte glömma att ta med kamera och mobilladdare!!! Jag kommer dö om det händer.

Har inte heller med mig datorn, vilket är lite skumt... Men trevligt.


Ska se om jag kan sova nu, är skittrött e.e Påsar under ögonen kommer jag verkligen ha.

Får sova i bilen till Landvetter.


Puss på alla!

Kommer sakna er <3

//Punkis


P.S Rasmus! Jag älskar dig


Av Da Punk - 5 april 2013 14:08

Yello!


Igår morse tyckte jag att jag var riktigt duktig. Efter att ha varit nere i stallet kom jag hem och orkade inte gå och lägga mig igen, så jag gjorde frukost till mig. Rasmus sover då och jag tänker att jag kan lika gärna göra frukost till Rasmus. Det är nog nästan första gången jag gjort frukost till honom och DESSUTOM kommit in med den och gett honom frukost på sängen, som man nu säger. Och det kändes riktigt bra :)

Och nu är jag i Falkemberg och har varit i centrum, vilket jag aldrig varit förr... Fast tycker fortfarande bättre om Varberg. Kanske är för att jag kan den staden bättre, men ändå.


       


Nu ska jag göra nått som jag inte vet

Kram <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards