Da Punk

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Da Punk - 5 december 2012 21:13

Asså det är inte ens 20 dagar kvar tills jag åker till thailand, och jag har knapt börjat köpa julklappar D'':Lite deprimerande och stressande om något.


Meeeeen idag hade jag typ sjukt kul :'D

Malin och Julia följde med mig hem eftersom ingen annan kunde/ville -.- (Inser hur mycket hjälp jag kunnat få i stallet om halva klassen kommit xD) Men vi hade skitkul i alla fall. Först spelade vi just dance 3, sen var jag tvungen att gå ner till stallet där Malin och Julia mockade Rutins box :'D Oh the joy. Sen på väg hem doppade jag bland annat huvudet i snön xD Så nu ser det ut som om jag har gråtit eller något xD Sen hade vi helt enkellt bara skitkul i snön xD


MALIN & JULIA, får jag lägga upp videon på er när ni dansar just dance 3??? SNEEEEEEEEEEEEELA?????


Skypar med Rasmus nu <3



Ska gå, Bloggplatsen hatar mig just nu D:

Sov gott <3

//Punkis


Av Da Punk - 5 december 2012 07:57

Yellow!!


Så igår var man på plusgymnasiet för att kära lilla Emma hade frågat om man ville se på ''bio'' där med resten av ettorna på plus. Det. Var skitkul! Filmen sög typ skitmycket, men jag har saknat Emma så sjukt mycket. Det känns så konstigt att man inte får träffa vissa personer varje dag som man gjort så sjukt länge :( Fick jag bestämma skulle vi fortfarande gå i samma klass <3

Fast idag ska Malin och Julia hem till mig :'D Nu ska dem få se hur jag bor. Och få se min enhörning xD


Och så e jag lite deprimerad, för eftersom jag inte åkte 4 bussen hem så åkte jag och Rasmus inte samma buss igår, och idag började han senare, så vi åkte inte samma buss imorse heller :((


Ska ha japanska nu

Puss på er <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards