Da Punk

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Da Punk - 19 oktober 2012 08:50

För att jag inte har något liv

 

Tjobba!!

 

Jag orkar inte xD Tog en spansk jullåt för att jag har suttit i skolan sedan klockan var tjugo i 8 eller vad fan den nu är när min buss kommer, tack Rasmus för att du fick mig att lova utan att tänka efter -.- Haha, nej men det gör faktiskt ingenting, har övar lite på Japanskan, även om jag inte fattar mer nu än jag gjorde innan... Ehhhh..... jaa....
Men jag vet inte hur många det var som tänkte på det(Typ ingen tror jag väll) men jag bloggade varken igår eller i förrgår. Och det beror på att jag knappt kom hem innan jag somnade O.O Har gått modell i sparbankshallen/nöjeshallen på gymnasiemässan. Asså det var väll ku så, men det var typ sjukt jobbigt att ta på sig ''alla'' kläder. Det var bara två olika klädesplagg, men ändå. Nattens drottning gjorde det till ett helvete. Korsetten kunde inte sitta åt eftersom den var gjord för en större flicka. Så det kändes som om den skulle trilla av xD

Men jag träffade Emma igår, vilket gjorde mig mycket glad, även om jag vet att hon inte såg mig med alla fjädrar på huvudet xD Fick nämnligen ha ett diadum(Nån som lade märke till Ron i det ordet?) med påfågelfjädrar på, silvermålade x)) Behövde inte ha det första dagen för då hade jag ''fel'' frisyr för det...

Och blev lite sur, för Nana dansade efter oss, och jag hann aldrig få av mig kläderna tillräckligt fort för att se honom -3- Hehe.... kunde låta lite fel men ändå. Fast jag såg nästan hela en gång, och då blev jag glad xD

 

Har inte så mycket mer att säga. Tror jag... Eller jo. Rasmus ska komma hem till mig senare ikväll.... få inga konstiga tankar nu bara x))

 

Ska vänta i 33 minuter till

Puss puss så sen vi snart <3

//Punkis

 

Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards