Da Punk

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Da Punk - 13 oktober 2012 20:13

Halloj!


Så idag har man städat. Är fortfarande inte helt klar, men jag började vid 12 och slutade typ nu, pausade inte för att äta lunch men däremot för att äta middag. Men det vara bara en timme jag pausade för att äta, så jag har fortfarande städat 7 timmar i sträck. Suck. Har stolen och mitt nattygsbord kvar + att jag ska dammsuga övervåningen och trappan... Kommer inte hinna göra någonting annat i helgen xD Fast SKA övningsköra och rida imorgon, så det få helt enkellt vara ostädat till måndag i så fall x))

 

Min nya bokhylla. Det är kärlek <3


Ska se någon film och på min anime serie nu

Ses nån gång <3

//Punkis


Av Da Punk - 13 oktober 2012 01:46

Up, down, up, down, up, down, up, down

yeah-h-h


Go låt mitt i natten.

Han har typ asgo röst


Jag bloggar nu fast jag egentligen borde sova. Är inte inne på några sidor där folk kontaktar mig, och det är väldigt skönt att inte vara tillgänglig 24/7, speciellt inte för att man råkar vara inne på datorn.


Men har tittat på en halv anime serie och är jättekär xD Är i och för sig bara 11 episoder, men är lika lycklig för det.


Men det var ju simmning idag. Vi var väldigt få som faktiskt simmade. Alla textilare( - Sofie som inte mådde bra, hoppas du mår bättre på måndag <3), två frisörer och alla killar... Med andra ord var vi 12 st som simmade. Känner mig skill som var en snabb simmare.... Fast tror min maxpuls ligger runt 170 xD Fick det typ hela tiden när jag inte chillade på livet.

Och efter skolan var det ju hem, göra sig i ordning och åka en timme hem till Farmor och Farfar för att fira Farmors 71 års dag. Gz farmor <3 (Som om du skulle veta vad det betyder xD)


Och imorgon är det jag som får vädra och städa/rensa hela rummet. Hoppas pappa kan hjälpa mig tvätta xD Mamma köpte ju bokhyllan idag, och jag blev så sjukt glad(Mamma, du är BÄST!!), så nu får jag städa rummet innan jag monterar den. Ska ju ta bort ett helt skrivbord, överbelamrat med prylar och så tänkte ja verkligen RENSA i hela rummet... Får se om jag typ fotar rummet imorgon x)) Eller om det är för stökigt.


Ska titta klart på 6 avsnittet och sedan sova

God natt <3

//Punkis


Presentation


Hallå där kött och blåbär, jojojo Sean Banan här!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad Scene, Kawaii, Fairy Key, Lolita, Goth eller Emo är?
 Ja, jag vet vad Scene är för något
 Ja, jag vet vad Kawaii är för något
 Ja, jag vet vad Fairy Key är för något
 Ja, jag vet vad Lolita är för något
 Ja, jag vet vad Goth är för något
 Ja, jag vet vad Emo är för något
 Ja, jag vet vad två av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad tre av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad fyra av sakerna är för något
 Ja, jag vet vad allt är för något
 Nej, vad är det för någonting?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Teckningar

Mina teckningar och allt som har med det området att göra ;D

Enjoy <3

Naglar

Mina eller kompisars naglar som jag gjort

Hår & Smink

Hur jag sätter upp/fixar olika frisyrer

Och självklart olika sminkningar :D

Här får du gjärna lämna olika förslag/recuests på vad du vill att jag ska gjöra för sminkning, kanske jag gör den <3

Annat intressant

Jadu... Jag lägger upp lite saker som jag tycker verkar intressanta här xD

Tassbok


Ovido - Quiz & Flashcards